Bali – a treia zi

21 iulie 2008, Bali. Ne trezim in voie dupa peste 10 ore de somn odihnitor: se doarme foarte bine in baldachinul nostru si e tare bine sa nu mai transpiri, sa te trezesti de cald. Aici e racoare seara si ce bine, putem dormi inveliti, imbratisati fara sa ne intoarcem toata noaptea de cald apoi dupa aprinderea aerului conditionat de frig.

Iesim agale sa luam micul dejun, bufetul de la hotelul nostru nu e asa bogat dar sa zicem ca mai gasim cate ceva si la ora 10 de mancare. Mancam, apoi ne pregatim sa ne relazam in piscina resortului, asta mai ales ca am vazut ca au si baldachine in jurul piscinei si trebuie sa le incerc si eu!!!

Ideea cu statul la baldachin e fantastica, in mojloc e instalata o saltea mare si foarte confortobila, cu perdele legate la fiecare stalp de pe colt, cu perne si sustinatoate asiatice la cap, ma simt ca Sheherezada. Pentru a-mi intregi starea de visare dau drumul si la perdele pe care le poarta vantul cu el.

Simt ca plutesc si sotul meu rade de mine ca ma bucur la asa ceva, stam la umbra, citim, apoi scriem vederile pentru ai nostrii parinti si prieteni. Din cand in cand mai cobor la piscina care este organizata in stil de casa balineza si are multe soproane si locuri umbroase. Pe partea cealalta a piscinei sunt amenajate caderi de apa stil mici cascade si noi le reinventam utilitatea facand hidromasaj. Atmosfera e foarte placuta, soarele nu arde si nu ai senzatia de sufocare de cald. Bem linistiti la umbra barului din piscina un cocktail, eu una am sentimentul de nemarginire si relaxare totala. Imi place mult aici, de cand am aterizat.

Dupa relaxarea in pace si voie, spre dupa amiaza tarziu ne urnim sa ne plimbam prin oras pe jos, nestiind cum e mai bine sa facem intai de cina un masaj

Immagini Libere da Diritti

Bali – a treia ziultima modifica: 2008-08-22T10:42:00+02:00da asiamea
Reposta per primo quest’articolo

Lascia un commento